23948sdkhjf

Kæderne øger markedsføringsbudgettet til spiritus

Spiritus ligger kun på plads nummer 14 over de mest markedsførte varer i kædernes tilbudsaviser, men til gengæld er spiritus den kategori, der er øget mest i årets første 39 uger sammenlignet med sidste år.

Det fortæller Dansk Handelsblad .

Resultatet er fra en opgørelse over kædernes tilbudsaviser, som Tilbudsdata har foretaget for Dansk Handelsblad.

Forskellige typer af spiritus har været på tilbudssiderne i alt 1733 gange i år, og det er en stigning på 15 pct. sammenlignet med sidste år.

Øl ligger få pladser efter spiritus og er markedsført 1414 gange i år. Det er en stigning på 6,3 pct. Pålæg er steget med 8,7 pct.

Spiritus, øl og pålæg har blandt andet taget pladsen fra personlig pleje, der har været i aviserne 4428 gange.

Læs mere hos Dansk Handelsblad.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094